بیش فروشی یکی از استراتژی های افزایش فروش در رستوران و فست فود است که جنبه کاملاً علمی دارد.

لطفاً برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

بهتر است بدانید برای جذب هر مشتری ، هزینه های بالایی انجام می شود تا وی تنها پای خود را به فست فود شما بگذارد. حالا شما با یک مشتری روبرو هستید و باید بیشترین حد ممکن از محصولات خود را به وی بفروشید. بدین ترتیب دخل روزانه شما افزایش پیدا می نماید.

استراتژی Upselling یا بیش فروشی امروزه در اکثر فست فود های معروف جهان کاربرد فراوان دارد.

در واقع این موضوع تنها یک عملکرد نیست و نوعی دیدگاه است که باید در فست فود شما باید جاری گردد. تمامی کارمندان در تمامی بخش ها باید به این دیدگاه برسند تا شما بتوانید فروش بالاتری را به ازای هر مشتری تجربه کنید.

شما می توانید با پیشنهاد های مختلف مشتریان را به خرید بیشتر تشویق نمائید. مثال هایی برای شما ذیلاً ارائه می گردد :

1- روز خاصی را مخصوص بانوان قرار بدهید و تخفیفاتی را برای آنها در نظر بگیرید.

2-روز خاصی در هفته را به قشر خاصی تخصیص بدهید و تخفیفاتی را در نظر بگیرید.

3- گاهی سایز بزرگتر با دسر یا پیش غذای خاص را به مشتریان پیشنهاد کنید.

4- هنگام سفارش می توانید مشتری را از ساید دیش یا موارد مکمل غذای اصلی مانند سالاد و سیب زمینی مطلع کنید.

البته محاسبه روز های خاص که اعلام شد و میزان و شیوه تخفیف و اطلاع رسانی کاری است که باید کارشناسی گردد وگرنه ممکن است نتیجه عکس بدهد.


شرکت نارین ورک طراح تخصصی بسته های بیش فروشی در فست فود و رستوران

09124192691 خانم صفری با ما تماس بگیرید