این شماره به یکی از تصمیمات و ایده های اشتباه در برگر کینگ می پردازیم.

لطفاً برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

در دهه نود میلادی دو اشتباه رستوران های زنجیره ای برگر کینگ را تقریباً به ورشکستگی کشاند. این دو خطا یکی کمپین ام تی وی و دیگر تبدیل فست فود برگر کینگ به مدل رستوران هایی بود که سرویس مشتری سر میز به وی داده میشد.

این موضوع مفایر با نیاز مشتریانی بود که تمایل داشتند با سرعت بالا غذای خود را تهیه و میل نمایند و همین موضوع نا رضایتی فراوان مشتریان را به دنبال داشت.

در همین مورد برگر کینگ پارچه های رومیزی روی میز ها انداخت که ترکیب این رومیزی کلاسیک با میز های پلاستیکی چیز مسخره ای از آب در آمده بود. ضمناً به عنوان پذیرایی از مشتریان به آنها پاپ کورن نیز پیشنهاد می شد که باعث شد اکثر مشتریان از این سبک فرار نمایند.

این سیستم در سال 1993 حمع آوری شد و برگر کینگ دریافت کپی برداری از مدل های مختلف در صنعت فست فود همیشه هم خوش اقبال نخواهد بود.


برای راه اندازی فست فود و رستوران با ما تماس بگیرید

09124192691 خانم صفری